Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Ia - 19 mars 2008 14:13

Idag var det sol när vi jobbade. Den till och med värmde. Planen däremot var blöt och fick våra hundar att allt som oftast sätta nosen i backen. Vi jobbade med ett nytt moment idag och det var "ligg", det gick sämre än vad de flesta trodde och kanske det berodde på den blöta marken. Annars var de duktiga hundar och förare som jobbade hårt. Passade på att använda kameran för att få med lite av vad vi gjorde. Tror att Vera och husse hade missat poängen, spårträningen tar vi en annan dag.Samma här, tror jag sa fritt följ, men Olga och Lasse tränar visst på någon dans istället.Fast tränar man ett tag så går det bättre, det här ser ju inte så dumt ut. Här har vi ett ekipage som jag kalla snyggt, kolla kontakten.Vad var det vi skulle göra, mötas utan att får röra varandra, men det var väl en baggis tyckte i alla fall dessa två. Undrar vad matte menar med fria följet, måste väl menas att jag kan gå lite som jag vill, eller.

Tyvärr blev bilderna inte så bra, men jag har ändå gjort små collage av dem och får väl hoppas att ni känner igen er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards